35 anys junts (1976-2011)




Demà és el dia de Sant Jaume i és una data que sempre m'ha agradat recordar.
Tal dia com avui de fa 35 anys vaig ser una de les "damisel·les" de les Festes del Barri i entre tots els possibles acompanyants per anar fins l'escenari, em va tocar el que menys coneixia i el presentador va dir que semblàvem una parella de nuvis!.
Bé, des d'aquell dia que anem agafats del braç, quina cara d'antics i jovenets al mateix temps que fem, però ja se sap els anys passen i el temps no perdona.

2 comentaris:

eva_yam ha dit...

Que guaposssssssssssssss mare!!!

la vostra història l'he sentit molts cops i la trobo maquíssima!! qui t'havia de dir que les paraules d'aquell senyor es farien realitat! jejeje

molts petonetsss i felicitats per la meva teta i al meu cunyadet!!!!!!

muaaaaaaaaa muaaaaaaaaaaaa

Jaume Masip Llop ha dit...

realment...una bonica història!